Pages

Tuesday, April 26, 2016

time




i started my holiday after finishing my school on 1st dec and hari ni dah 26th april. i think time flies so fast sampai tak perasan yg aku dah cuti hampir 5 bulan! and i dont even go to work because of tunggu lesen siap. yes lesen dah siap and mana sempat nak kerja dah

but then i realised that, i was wrong. sebenarnya aku boleh je start online business daripada mula-mula aku cuti. kalau aku dah start daripada hari tu, maybe now dah beratus duit aku paling kurang.

yes i'm so regret!


now dah hampir masuk may. upu pun dah lama tutup (and i really hope that aku dapat course yg aku nak). matriculation punya result pun dah keluar. macam tak sangka je nak habis dah cuti ni haha. 

ada lagi sebulan cuti, harap boleh habiskan dgn baik 😋

p/s: at least dapat kenal dengan burung ni ha tetiba ada sarang haha






No comments:

Post a Comment